Назва учнівської ради | Джерельце |
ПІБ голови учнівської ради | Гончаренко Анна |
ПІБ заступника голови | Солона Сніжана |
ПІБ голови та членів комісії з питань культури і дозвілля | Хвостікова Лілія., Галіченко Ірина, Максименко Любов |
ПІБ голови та членів комісії з питань преси та інформації | Федоренко Назар, Костіна Олена |
ПІБ голови та членів комісії з питань роботи з молодшими школярами | Гончаренко Анна, Митяй Ілона, Мостіпан Юлія, Ленард Назарій, Прокопенко Софія |
ПІБ голови та членів комісії з питань захисту прав дітей | Митяй Ілона, Адаменко Єлизавета, Глухова Валерія |
ПІБ голови та членів комісії з питань спорту і здорового способу життя | Мостіпан Юлія ,Прокопенко Софія, Бардаш Артем |
ПІБ голови та членів комісії з питань партнерства | Галатенко Каріна |
ПІБ голови та членів комісії з питань милосердя | Левіна Вікторія, Довбня Лілія, Явтушенко Іван |
1. Визначення структури ради на навчальний рік. Розподіл обов'язків серед членів ради.
2. Затвердження плану проведення засідань ради на І семестр.
3. Визначення завдань щодо роботи комітетів на навчальний рік. Затвердження планів роботи комітетів на новий рік.
4. Визначення структури шкільного самоврядування.
5. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на вересень.
1. Роль ради у підготовці та проведенні десанту допомоги пристарілим людям . Волонтерський загін “ Надія”
2. Відзначення Дня працівника освіти в НВК. Співпраця з колективами класів у проведенні дня самоврядування на честь цього свята.
3. Результати рейдів-перевірок, огляду-конкурсу куточків та озеленення класних кімнат.
4. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на жовтень.
1. Визначення основних напрямів роботи, яка протягом навчального року має здійснюватися на повному самоврядуванні.
2. Підготовка до правового брейн-рингу.
3. Підсумки Дня самоврядування.
4. Підсумки рейдів-перевірок.
1. Діяльність господарського комітету з організації контролю за чергуванням у класах, порядком у приміщенні НВК та на її території.
2. Затвердження плану заходів під час осінніх канікул, складеного радою самоврядування спільно з педколективом НВК та колективами класів.
3. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на листопад.
Теми засідань ради учнівського самоврядування
Дні проведення засідань — 2-й і 4-й четвер місяця.
1. Підсумки роботи учнівського колективу за 2 місяці (успішність, поведінка, участь у роботі класу, школи ).
2. Робота ради самоврядування по залученню учнів до участі у Місячнику правових знань. Роль комітету захисту прав дитини у цій роботі.
1. Вивчення комітетом освіти режиму дня учнів та їхньої участі у позакласній роботі.
2. Дисципліна учнів під час перебування в школі та в позашкільний час. 3. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на грудень.
1. Робота комітету освіти з учнями з низьким рівнем навчальних досягнень та з учнями, які нерегулярно виконують письмові домашні завдання.
2. Контролювання комітетом дисципліни і порядку зовнішнього вигляду учнів у школі. Організація рейдів-перевірок.
1. Результати роботи ради самоврядування за І семестр. Підсумки роботи ради загалом та окремо по комітетах.
2. Організація проведення Новорічного свята (ранок для учнів 1—5-х та, вечір для учнів 6—9-х класів).
3. Затвердження плану заходів на час зимових канікул, складеного радою самоврядування спільно з класними колективами, педколективом школи.
4. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на січень.
1. Затвердження плану засідань ради на II семестр. 2. Співпраця комітетів у проведенні предметних тижнів. Спільна робота з учителями-предметниками.
3. Обговорення пропозицій до плану проведення святкових заходів у II семестрі.
1. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на лютий.
2.___________________________________________________________________________________________________________________________
1.Про проведення Тижня _________________________ .
2. Інформація комітету ________ щодо занять в гуртках.
3. Результати рейдів-перевірок.
1.Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на березень.
2.____________________________________________________________________________________________________________________________
1. Робота прес-центру щодо ознайомлення учнів з передовим досвідом органів класного самоврядування, участю у районних заходах.
2. Інформація ради про підготовку до Шевченківських днів.
1. Робота спорткомітету щодо організації змістовного і цікавого дозвілля під час навчання та канікул.
2. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на квітень.
1. Робота ______________комітету з колективами класів (благоустрій території шкільного подвір'я, пам'ятників, над якими шефствують учні).
2. Про проведення тижня ___________________
3. Роль ради у підготовці та проведенні звітно-виборних зборів у 6-9-х класах.
4. Результати рейдів-перевірок (згідно з планом)
1. Підготовка до проведення у школі дня пам'яті на честь Дня Перемоги.
2. Підготовка до звітно-виборних зборів ради самоврядування.
3. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на травень.
1. Результативність співпраці ради з колективами класів та педколективом школи у виконанні завдань, передбачених річним планом роботи школи.
2.Підсумки роботи самоврядування за навчальний рік та плани на майбутнє.
1. Основні підсумки роботи ради за навчальний рік. Визначення завдань на наступний навчальний рік.
2. Обговорення спільно (з колективами класів) пропозицій до плану роботи на наступний навчальний рік. Організація літнього відпочинку
1. Постійне інформування учнів про визначні події (упродовж навчального року) шкільного життя.
• Випуск загальношкільного календаря визначних дат і подій. (Один раз на місяць.)
• Ознайомлення учнів з визначними датами і подіями {на лінійках, у випусках календаря, на оглядах новин у класах).
• Випуск блискавок, інформації про події шкільного життя.
2. Методична та практична допомога щодо оформлення та заповнення матеріалами постійних та змінних рубрик у класних куточках. (Протягом навчального року.) 3. Допомога у проведенні оглядів новин у класах. Сприяння проведенню цих оглядів на засадах повного та часткового самоврядування. (Протягом навчального року.)
4. Ознайомлення учнів школи та вчителів (на лінійках у оголошеннях та інформації, у випусках інформацій на Дошці інформації) з планами роботи органів шкільного самоврядування на тиждень, місяць, семестр — згідно з перспективними програмами і планами органів самоврядування. (Протягом навчального року.)
5. Поновлювати фото колонку шкільної газети «Шкільні вісті». 6. Інформувати на лінійках, оглядах новин та зборах про участь учнів школи у міських, районних, обласних заходах (конкурсах, олімпіадах, змаганнях, зльотах, виставках та ін.).
7. Сприяти гласності роботи учнівського колективу.
Основне завдання сектору. Сприяти поліпшенню навчання, розвитку інтересу учнів молодших класів та старших класів до вивчення усіх навчальних предметів, передбачених програмою, а також додаткових відомостей з різних навчальних предметів, виховувати в учнів почуття відповідальності за своє навчання.
1. Співпраця з адміністрацією школи та класними керівниками, старостами класів, контроль за виконанням учнями домашніх завдань. (Протягом навчального року.)
2. Керування роботою класних , контроль за їх роботою, в разі потреби — надання своєчасної допомоги. (Протягом навчального року.)
3. Проведення рейдів-перевірок виконання письмових домашніх завдань; результати рейдів повідомляти на загальношкільних лінійках. (У визначені четверги . Протягом навчального року.)
4. Проведення перед початком уроків рейдів-перевірок наявності щоденників та записів у них домашніх завдань. (Протягом навчального року згідно з графіком проведення рейдів.)
5. Приділення першочергової уваги учням із низьким рівнем навчальних досягнень. Контроль за станом їхнього навчання. В разі потреби — систематична допомога рад навчання та окремих однокласників.
6. Вивчення режиму дня учнів із низьким рівнем навчальних досягнень, допомога у плануванні їхнього робочого дня для створення найбільш сприятливих умов навчання, постійного виконання домашніх завдань; вивчення позакласних та позашкільних інтересів цих учнів, їхньої зайнятості позакласною та позашкільною роботою з метою надання їм ефективної допомоги— за сприяння керівників гуртків, батьків, учнів. (Протягом навчального року.)
8. Співпраця з учителями-предметниками у підготовці та проведенні місячників наук. (Протягом навчального року, згідно з річним планом роботи школи.)
9. Співпраця з учителями-предметниками щодо вивчення стану дисципліни та уважності на уроках як одного з найважливіших факторів засвоєння матеріалу. Постійне інформування на лінійках, на Дошці інформації та під час бесід у класах стосовно поведінки на уроках (з конкретними прикладами — позитивними і негативними).
10. У разі потреби — бесіди з порушниками дисципліни на засіданнях секторів навчання і дисципліни. (Протягом навчального року.)
11. Зв'язок з батьками слабовстигаючих учнів та (в разі потреби) відвідування їх вдома. (Протягом навчального року.)
12. Виступи членів сектору на лінійках — з інформацією про кращий досвід роботи конкретних рад навчання та конкретних учнів. (Протягом навчального року.)
13. Ознайомлення учнів школи (на лінійках та в інформації на Дошці інформації) з кращим досвідом роботи рад навчання класів.
1. Визначення змісту діяльності та обов'язків членів волонтерського загону.
1. Робота рад справ у загоні. (Обмін досвідом рад справ.)
2. Робота з новинами преси. Форми проведення огляду новин (ознайомлення з інформацією. Обмін досвідом).
3. Практичне заняття
Проведення огляду новин у загоні (ділова гра).
Квітень
1. Форми проведення звітно-виборних зборів у загонах.
2. Практичне заняття
• Звітно-виборний збір загону (ділова гра. Показ різних форм проведення виборів).
• Вибори лідера (рольова гра).
Травень
1. «Як підбити підсумки роботи загону за навчальний рік?» (Бесіда.)
2. Практичне заняття
• КТС «Банк цікавих ідей» (збирання цікавих пропозицій до планів роботи загонів на наступний навчальний рік).
• Підсумки роботи голів рад загонів та їхніх заступників (на основі інформації та обміну досвідом роботи).
План навчання рад праці та порядку
День проведення — другий четвер місяця. Вересень
1. Зміст діяльності та обов'язки рад (розповідь-бесіда).
2. Закріплення за класними колективами об'єктів на території шкільного подвір'я (інформація).
3. Практичне заняття
• Організація рейдів-перевірок «Порядок» на подвір'ї школи (КТС).
• Організація та проведення трудових десантів. Жовтень
1. Роль рад праці та порядку в підтриманні у класах чистоти і порядку протягом дня (розповідь, рекомендації).
2. Роль рад праці та порядку у збереженні підручників, шкільного майна, озелененні класних кімнат (розповідь-бесіда. «Банк цікавих ідей» —збирання пропозицій членів рад щодо цієї роботи).
3. Практичне заняття
• Проведення у класах рейдів-перевірок: а) зовнішнього вигляду учнів;
б) стану підручників;
в) стану шкільних меблів;
г) чергування.
• Участь членів рад праці та порядку в проведенні Дня самоврядування з чергування. Листопад
1. Якісне чергування у класі — обов'язок кожного учня (інформація про чергування, перелік обов'язків чергових).
2. Практичне заняття
Чергування у класі — спільний обов'язок чергових учнів та членів рад праці і порядку (рольова гра). Грудень
1. Чергування у класах. Рівень самостійності учнів (інформація про підсумки чергування — за матеріалами рейдів-перевірок, звітів на робочих лінійках чергових класів).
2. Підсумки роботи рад праці та порядку за І семестр (обмін досвідом членів рад).
3. Практичне заняття
Проведення у класі рейду-перевірки чергування учнів на перервах та після уроків (рольова гра).
4. Виготовлення новорічних іграшок, прикрас. Організація у класі майстерні Діда Мороза. Участь у конкурсі «Новорічні прикраси».
Січень
1. Робота рад праці та порядку щодо збереження шкільних меблів (розповідь, інформація, обмін досвідом роботи).
2. «Як ми чергуємо» (експрес-інтерв 'ю — усні повідомлення рад про організацію і проведення чергування в класах).
3. Практичні заняття
Огляд стану меблів у класах (рейд-екскурсія. Визначення завдань з ремонту меблів. Визначення критеріїв оцінювання стану меблів).
Лютий
1. Організація в класах збереження підручників (інформація, обмін досвідом).
2. «Наші інтереси і захоплення» (розповідь про обдарованих учнів. Огляд виставки їхніх робіт. Підготовка до шкільного конкурсу «Собори наших душ»).
3. Практичні заняття
Рейд-перевірка стану підручників у класі (рольова гра). 4. Підготовка до лінійки — живої газети «Нам без книг ніяк не можна» {розробка сценарію, КТС — підбір інформації із життя школи, виготовлення унаочнення).
Березень
1. Співпраця з класом, черговим по школі, та сектором праці і порядку ради співуправління {інформація. Експрес-інтерв 'ю «У нашому класі»).
2. «Трудова біографія моїх батьків» (цікаві розповіді членів рад).
3. Практичне заняття
• Участь у підготовці та проведенні лінійки — живої газети «Нам без книг ніяк не можна» (3-й тиждень березня).
• Участь у проведенні Тижня книги (ремонт підручників і книг у шкільній бібліотеці протягом весняних канікул).
Квітень
1. Організація впорядкування закріпленої за класами території шкільного подвір'я {інформація. Визначення конкретних завдань по класах).
2. Практичне заняття
• Проведення рейду «Чисте подвір'я».
• Участь у місячнику озеленення, чистоти і порядку. Травень
1. Трудові справи класу в навчальному році. Роль рад праці та порядку в їх проведенні {зустріч за «круглим столом» «Наш досвід роботи»).
2. Підсумки роботи рад праці та порядку. Визначення кращих рад та найактивніших учнів.
3. Підготовка до трудової чверті (інформація).
4. Практичне заняття
КТС «Банк цікавих ідей» збирання пропозицій щодо планування навчальних занять рад на наетупний-навчальний рік).
Заходи, які проводяться у школі на повному самоврядуванні учнів
Дні самоврядування. (У День працівника освіти — проведення учнями уроків та чергування по школі).
Дні самоврядування (чергування в класах, у школі). Тижні самоврядування (чергуванню в класах і в школі). Операція «Затишок». Операція «Порядок».